Tuesday, January 8, 2008

Babai 2007...Pedih...

Tahun 2007 banyak kenangan manis yang tidak dapat dilupakan...Tetapi banyak jugak kenangan pahit..pedih untuk diterima hati ...ceewah..tapi itu sudah bisa diuruskan.Hati sudah cekal teruskan perjuangan...Aku tak penah nak pikir bende remeh temeh, yang perlu difikirkan adalah 10 tapak kehadapan..fuhhh..

Seorang pengusaha 'Kayu Terpakai' abg Mat pernah memberitahuku.."jangan toleh belakang lagi"...ayat ini terpancul apabila aku maklumkan kepadanye berkongsi idea mengenai sebuah mini galeri yang ku usahakan dalam masa terdekat. eh..orang tak tahu ni...syyyy..

Rata-rata para Manager, Bos kecik2..merangkap jiran tetangga juga pernah memberi tips.."jangan slow2..kena laju2..bisnes kena laju.." , " Amik peluang ni..awak masih muda.." , " Engkau jangan takut2, jgn tak tahu, kena tahu serba serbi..."
Balik rumah aku mikir..betapa banyak lagi yang harus aku hadapi...Diorang cakap senang sebab dah berjaya..aku ni habuk pon tarak..tersengih aku...jantung berdebar2 plak...excited pon ade...

Bakal menerima satu lagi tanggungjawab besar atas rezeki Allah..dengan bangganyer dimaklumkan Daania akan dapat adek...ekekekk...rezeki Allah..

No comments: